NY TIDSFRIST for Sesongkort Uvdal Skisenter.

22.11.2018 21:46

Uvdal Skisenter har kommet med et bra tilbud for de som er medlemmer i idrettslag her i kommunen.

NB!!!!!  Det er nå forandringer på dato for kjøp av kort grunnet en missforståelse med annonse på nettsidene til Uvdal Skisenter

Den nye fristen for kjøp av kort for oss har blitt utvidet fra 11.11.2018 til 01.12.18, NB dette kommer ikke fram i linken under.

Klikk på lenken under for å lese mer om dette.

uvdal.no/uvdalskisenter/numedalskortet/

Det er viktig at du som ønsker dette tilbudet betaler medlemskap i idrettslaget før du kjøper sesongkort.

Vi er i ferd med å sende ut fakturaer via MinIdrett i disse dager. Når denne er betalt kan du printe ut et medlemskort på nettsiden til MinIdrett.

Fremvis dette ved kjøp av sesongkort.

For de som ikke er medlemer i UIL fra før, finnes oppskriften på hvordan dette gjøres i menyen til venstre på nettsiden til UIL.